Klant aan het woord
Voor de rubriek ‘Klant aan het woord’ stelde we Michel Buijsman van Buijsman Elektro een aantal vragen over de samenwerking met Elektroraad. Het gaat over de werkzaamheden die uitgevoerd zijn bij EPCOR B.V.
Vertel eens iets over het project
EPCOR B.V. is een dochteronderneming van de luchtvaartmaatschappij KLM en een wereldspeler op het onderhoud, reparatie en revisie van APU (Auxilliary Power Unit) van vliegtuigen. Daarnaast doen zij onderhoud, reparatie en revisie van diverse componenten uit het airconditioning systeem. De APU is een gasturbine motor zonder stuwkracht, een hulpmotor.
Ik ben verantwoordelijk voor de eerstelijns opvolging van storingen in de elektrotechnische installatie en tevens voor uitbreidingen en onderhoud van de elektrotechnische installaties.
Waarvoor heb je Elektroraad ingeschakeld?
Werken voor EPCOR voelt voor mij als een grote ‘speeltuin’. De werkzaamheden zijn ontzettend uitdagend door de grote vermogens en de complexiteit van de energiedistributie. Dit vraagt om ervaring, kennis en specialistisch maatwerk. Door de complexiteit en de snelle ontwikkeling van de techniek was ik op zoek naar een partij die mij kan ondersteunen.
Via mond-tot-mond reclame kwam ik in contact met Elektroraad. Elektroraad ondersteunt mij met werkzaamheden zoals het berekenen van voedingskabels en het instellen van vermogensautomaten.
Wat maakt het prettig om met Elektroraad te werken?
Ten eerste de ervaring van de engineers van Elektroraad. Het zorgt voor zekerheid en neemt voor mij werk uit handen wat ik niet dagelijks doe. Door de open vorm van communicatie en het delen van kennis word ik ook uitgedaagd. Dat maakt het voor mij leerzaam en daarmee ontwikkelt mijn kennis op elektrotechnisch gebied.
Hoe omschrijf je de samenwerking?
Prima, er is veel kennis op het gebied van elektrotechniek. De kwaliteit is top en daar word ik heel blij van!
Namens Elektroraad
Michel, nogmaals hartelijk bedankt voor de rondleiding bij EPCOR en het positieve interview.
Simone en Koenraad.